26.02.2012

Koniec ferii :(

Cześć Kochani :) To mój drugi dzień tutaj z Wami.
Dzisiaj rano, od razu po przebudzeniu sprawdziłam bloga, gdzie czekała na mnie bardzo miła niespodzianka :)
A mianowicie wczoraj przewinęło się tutaj AŻ 64 osób. Wow! Dziękuje, jesteście niesamowici!
Niestety dzisiaj jest mój ostatni dzień  ferii, a ja zamiast spędzić czas ze znajomymi muszę się UCZYĆ :(
Jak na razie nauczyłam się tylko wiersza na polski, a została mi jeszcze biologia, historia i matematyka.
Żałuję, że zostawiłam sobie to wszystko na ostatni dzień ferii, ale jakoś wcześniej brak mi było motywacji, aby wziąć się do roboty. No cóż, pretensje mogę mieć tylko i wyłącznie do siebie ( ewentualnie jeszcze do mamy, że nie goniła mnie do nauki, hahaha ).
Niestety muszę już kończyć :(
Jeszcze raz dziękuje. #muchlove
P.S. A u Was jak tam w szkolę ? Macie już jakieś oceny na nowy semestr ? 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog! :)
    Miłej nauki, Joanno!

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWY BLOOG !

    J

    PS ZAPRASZAMY DO NAS NA PIERWSZY KONKURS :)))

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html?spref=fb

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html?spref=fb

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wpisy o tym jak z prostych ciuszków można stworzyć coś extra! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się składa bo akurat zamierzam coś pokombinować i zrobić coś z moimi starymi ciuszkami :)

      Usuń