27.02.2012

Dzien trzeci !

Cześć! Trzy dni tutaj z Wami były naprawdę niesamowite :) Dostałam od Was już kilka wiadomości i na wszystkie odpowiedziałam wczoraj w nocy, także do osób które osób wysłały mi maile- sprawdźcie pocztę.
Właśnie wróciłam z treningu ( nie wspominałam Wam jeszcze o tym, że trenuję siatkówkę ). Jestem bardzo zmęczona, a muszę się jeszcze pouczyć na jutrzejsze lekcje, odrobić lekcje, itp. Sprawdzając dziś "librusa" dowiedziałam się, że ze sprawdzianu z chemii dostałam -4 :( Porażka! Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszej oceny! No ale cóż. Nie myślcie jednak, że jestem jakąś kujonkom, bo nie jestem! hahaha
W mailach pytaliście się mnie o mój MUST HAVE na to lato :) A więc są nim te buciki:

Muszę Was jednak zapewnić, iż na żywo wyglądają jeszcze lepiej :)
Jeśli jesteście ciekawi gdzie można takie kupić to dostępne będą podobne w DeeZee. 
Będą też dostępne prawie identyczne w Asosie .

3 komentarze:

  1. Buty wyglądają przebosko! Podoba mi się wygląd Twojego bloga;)

    yeahyeahyeahs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się Twój blog podoba! ;)
    -4 z chemii to dobra ocena nie przejmuj się:) Brawo;)
    Możesz zrobić na blogu jakieś np. zestawy ciuchów na wiosnę/lato? ;)

    OdpowiedzUsuń